Thursday 9 February 2012

Lepaking & Instant Camera

Asssalamualaikum....

Selamat Pagi Semua

Semalam p mana pulak? semalam? bukan malam pun siang ja.haha. Semalam aku keluar dengan kawan baik aku la, Che Piah. Ni kawan dari sekolah rendah sejak darjah satu lagi. Dia balik bercuti sekejap, so boley la jumpa setelah lama aku xjmpa dia.  Rasanya last jmpa dia tahun lepas tapi xingt dah bulan berapa. Lama la boleh dikatakan, dekat setahun dah xjmpa sebab dia pun susah dapat cuti.

Kami keluar p window2 shopping ja, saja nak p cuci2 mata dkt shopping complex. Mase tengah window2 shopping gitu, then terjumpe si Faiz dengan Shafizal. Sapa depa ni? hurmmm, kawan mase sekolah menengah dulu. So kiteorang pun lepak la bersama sebab dah lama xjumpa kan. Masing2 sibuk belajar, cuti macam ni la boley jumpa pun. Masing2 buka cerita hidup masing2 setelah tamat zaman diploma.  Alhamdulillah semua dapat sambung degree dalam bidang yang diminati masing2. Rasanya masing2 seronok dengan kehidupan sekarang ni. Ok la 2 kan? Best jugak lama2 sekali dapat berkumpul berjumpa macam ni. Macam2 cerita dapat dikongsi kan bersama.

Mase dalam Mall semalam, kami sempat lagi posing2 ambik gambar. Alaaa perempuan biasa la. (aku dengan piah jew). Hey...bukan dengan telefon taw, Che Piah bawa instant camera la. Best jugak bila tangkap gmbar terus keluar ni kan. (perak seketika). Hahaha. Yela aku xpernah guna pun camera 2, best jugak la. Semalam p cari film dia memang nmpak sangat la cni xsampai lagi. Ya...negeri ku ni xsampai lagi la kot film2 macam 2. Kalau dok KL, lama dah orang guna.Sini selalu lambat sampai sket. hahahaha.Pastu semalam terus beli album sebab nak simpan gambar2. (excited). hahaha. Actually dia ada banyak colour la. Aku cam berminat nak beli 1.Nak tengok macam mana rupa dia??? Macam ni la...



Che Piah punya warna biru ni. 



Pink aku suka


Coklat ni pun cantik jugak kan?


Haaa...aku nak beli hello kitty ni comey




Ni dia punya film la, p cari kemarin xdak ja kat kedai. adoi...

Okla...nak cerita pasal instant camera ni saja. hehehe.. Best taw guna ni, try la beli. Aku pun teringin nak beli satu. hahaha. Ok la bye!!!



No comments:

Post a Comment