Thursday 2 February 2012

Ker-shing Ker-shing

Assalamualaikum.....
Ker-shing Ker-shing
Yeyyyy!!!...Duet masyuk, Duet masyuk....
(xla merapu sja) hehehe
Sekarang ni cuti semester, jadi nak buat ape jew kat rumah 2??

Haaaaaa...ni nak kongsi niey 
Aktiviti baru aku a.k.a hobi baru la kot..

Jeng....jeng.....jeng....
(music background)

Taadaaaa..... 



Peraduan makan dan kenyang....!
hahahahahaha....

Ni la keje aku mase cuti ni, asyik beli Mister Potato
(konon2 nak masuk peraduan ker-shing ker-shing la)
mana taw ade rezeki kan, boley kaya pasni....
Amin....hehehe

Orang selalu cakap: Usaha tangga Kejayaan...


Selain tu, aku beli jugak makanan lain yang ade peraduan mcm ni.
 (asal sedap and aku suke)

L.A.Y.A.N. saja.....

Contoh macam yang ni:

Maggi Tom Yam...(feberet ni)

Senang cakap, asal ade peraduan SMS & Menang aku mesti beli pastu cube nasib...hehehehe...
tapi yang Maggi ni sekarang dah xbeli dah la sebab tarikh tutup peraduan ni 29 Januari 2012. Hik..hik..hik..

So ape aktiviti korang ???? marilah berkongsi.....hehehe
Ker-shing Ker-shing...Mister potato!!!
I'm lovin it...hehe

Bye...



3 comments:

  1. hobi saya tido cikgu.! nk join? haha
    wey, ak da follow. cntik aih blog-wrna feveret ak, hijau. weee~

    ReplyDelete
  2. hehe....i pulak wat bisness...now..i partime businesswomen..cehh...:p

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete